Lilla kontoret

Det har varit några soliga dagar. En liten resa via Ala- och Ylihärmä till Vörå där en väns nya företag diskuterades. Ett litet loppisfynd på vägen hem. Eller nåja, litet och litet. Byråstorlek ungefär.
Och soleksem som kliade. Att man ska vara allergisk för solen är ju lite tråkigt...

Ont i handen efter helgens spraymålning och terassbygge. Ledigt igår, njuta av sommaren och gott sällskap och kramar.

Idag har jag städat det som kallas "lilla kontoret". Det är ett några kvadratmeters stort rum på andra våningen, som agerat lager sedan jag flyttade hit. Mest har det varit rådd.





Nu då jag fick en mindre byrå till sovrummet lade jag in stora Ikea-byrån i kontoret och fick äntligen ordning på torpet. Lilla kontoret kommer fortfarande att vara mer lager än kontor, framförallt för Univocal Musics många skivor. Men det känns äntligen som ett rum man faktiskt kan tänka sig att befinna sig i, och faktiskt hitta det man söker.

Det finns också rum att packa varor på stora byrån och skrivbordet, så nya ordningen kommer definitivt att göra min vardag lite lättare.

Filmplanschen är en Smanderoon!-plansch. Den kan man köpa, och filmen kan man se HÄR tillsammans med annat fint från West Bay Entertainment! Jag var projektkoordinator på denna roliga film, och Univocal Music gav ut soundtracket.

Jeppis Pride-tröjor och -kassar finns också i lager ännu!

Kommentarer