Kryptovalutor och terasshäng

Nu hänger jag på min terass så ofta jag kan. Extra skönt är det väl nu också då det varken är hett eller fullt med mygg och getingar. Krukor, lyktor, penséer och en ensam pelargon har fått flytta in i utevardagsrummet.



Andra nyheter är att Soulmama Arts bekantar sig med kryptovalutor så som Bitcoin, Litecoin osv. I spalten till höger finns en Donera-knapp om man vill understöda mig. Jag tar emot ett femtiotal olika valutor - så dedär småvärdelösa valutorna kan ni ju lägga över till mig om ni vill :) Allt ni donerar samlas och utbyts till valutor jag kan använda till inköp i konstnärsväg.

Man kan också betala för produkter i kryptovalutorna Bitcoin, Litecoin och Ethercoin. Alla produkter på min webshop som kostar under 20€ kan man betala i kryptovalutor - men man ska då beställa via mejl på alexandra.soulmama@gmail.com! Jag vill se namn, adress, telefonnummer, beställning och önskvärd valuta!

Kommentarer