Intimitet & fertilitet

Jag har väl nog tidigare nämnt att jag är väldigt intresserad av sex och kropp och intimitet. Och att jag väldigt gärna skulle vilja fortsätta utbilda mig så smått inom dessa ämnen, för att ännu mer kunna hjälpa mina klienter. Nu just läser jag mest på själv, men jag söker också kurser och workshops som kan bredda min kunskap.

Då jag såg en workshop om naturliga fertilitetsmetoder i Sverige tog jag genast kontakt med Disa Mineur som skulle hålla den, och frågade om hon kan tänka sig komma till Jakobstad och hålla workshop. Och det kunde hon!

25.2 blir det en heldag med NATURLIG FERTILITETSMETOD på Yogaways i Jakobstad. Såtillvida vi får tillräckligt med anmälningar. Man kan anmäla sig redan nu på alexandra.soulmama@gmail.com - det är en bindande anmälan och tiden tar slut 17.2.

Disa kommer att gå igenom kvinnlig och manlig anatomi, hormoner, fertilitet (hon kommer också prata lite om sjukdomsbilder t.ex. PCOS och hypotyreos som kan ge lägre fertilitet), barriärmetoder med mera! Det är alltså en workshop för både kvinnor och män i fertil ålder som önskar ta ansvar över sin egen fertilitet - må de då vilja bli gravida, eller inte!

Jag tror det kommer att bli en superdag!

Och för er som kanske inte alls visste att intimitet är något av det jag tycker är allra vackrast i världen så kanske det är dags att beställa mina böcker?! :D "Kärleksbitar" utkom 2014 och det finns ett fåtal exemplar kvar. "Glimtar av närvaro" kommer ut i februari och man ska helst förhandsbeställa redan nu för att hinna med på tåget (beställ på adressen ovan!). Hela paketet för 28€ plus frakt, eller bara "Glimtar av närvaro" för 20€.

Kommentarer