Fin förvaring med återanvända glasburkar!

Jag har inte hittat på den här designen men fastnade för den genast jag såg den. Jag älskar förvaring, och jag älskar att återanvända saker!

Man kan relativt lätt göra det här själv om man är händig - men jag tar emot beställningar! Jag har en undersåte som väldigt gärna producerar fler av dessa tillsammans med mig.

Det är återanvända glasburkar, slangklämmor och någon brädstump. Om man beställer får man en med tre burkar, de kan se lite olika ut. Bakstycket kan vara olivgrönt, brungrått eller eventuellt någon annan färg om man så önskar.


De är perfekta för köket, pysselhörnan, badrummet - ja, vadsomhelst. Burkarna går relativt lätt att skruva lös om man behöver tvätta dem - till exempel om man sommartid har levande blommor i dem!

 Ta kontakt om du vill ha hängande burkar på din vägg! alexandra.soulmama@gmail.com är adressen!

Kommentarer