Soulmamas Kuriosa - en liten retrohandel på nätet!


Jag drömmer ju om den där gården. Där jag får ha min ateljé, kanske till och med ett litet galleriutrymme. Och ett snickeri/hantverkstad (finns det ordet?). Och jag tänker mig att sommartid kunde jag ha liten butik/loppis/byggnadsvårdshandel. Det är drömmen det.

Men eftersom jag redan har ett "överskottslager" av retroprylar och finheter, samt älskar att handskas med gamla ting så tänkte jag att varför inte redan öppna liten kuriosa-butik inne i min redan fungerande webshop?

Så, jag skred till verket. Några prylar (mest porslin och keramik, och retrotyg!) finns redan uppe. Lilla kuriosahandeln får sjuda på i bakgrunden av allt annat jag gör, men kolla gärna in då du söker något udda till dig själv eller som present. Dessutom har jag ju fortfarande en hel del produkter till reapriser på "vanliga" webshopen.



Kommentarer