Två steg framåt och ett steg bak - Ekorrar & domherrar


Många läste och reagerade på mitt förra inlägg. Det är väl så då man kommer med sanning, och med sådant som inte är särskilt vackert. Det är förstås fint att många bryr sig och också känner igen sig - men jag önskar ju inte direkt att folk ska känna igen sig i fattigdom och byråkratkrig. Jag hoppas det blir bättre framöver. För oss alla.

Lite mer positiv har jag i alla fall känt mig idag, trots att huvudet är fullt av snor. Domherrar har hittat fågelbrädet och ekorr-tavlan blev såld så jag har möjlighet att trycka planscher och kort i liten skala. Beställningar tas emot på FB eller på alexandra.soulmama@gmail.com.


Dessutom har jag idag gjort en offert på en del trycksaker, samt försökt samla tankarna kring min diktsamling. Jag är nog redo för en arbetsam vår. Jag är ju ingen soffliggare. Jag är ingen tjuv som försöker snylta på staten. Jag är hårt arbetande. En kvinna som kan. En kvinna som vill. Arbeta. Skapa.
 

Kommentarer