Better Day!

Idag är jag kattungsvakt hos mammorna i Nedervetil och tillbringar min tid med de små liven, diverse stipendieansökningar och god mat. Snart väntar också bastu och gott sällskap!

Men jag tänkte tipsa er om Better Day! För några dagar sedan kom Better Days skapare Kaj Lindh och Eva-Lott Björklund på fotosession till Jeussen och det blev minsann en rolig stund. Jag älskar då man får skratta hejdlöst under en fotosession!

Ibland får man ju vara ledsen åt suddiga fotografier, då det känns som att man riktigt misslyckats. Men alla suddiga foton från min session med Kaj och Eva-Lott berodde på skrattanfall, och det är inte illa det! Och de foton som lyckades så lyckades jättebra!

Better Day är ett positivt alternativ till all negativitet och allt elände som det skrivs om överallt. De har fina, varma artiklar om intressanta människor och platser - och nu kommer Better Day snart ut både i pappersformat och som e-tidning!

Jag hoppas ni håller utkik efter Better Day-tidningen och klickar in er på deras sida nu genast och läser någon av de fina artiklarna.

Här kommer ett par exempel från min session med Kaj och Eva-Lott. Det är ibland obekvämt att inte ha en fotostudio - men dessa bilder lyckades riktigt super i mitt eget hem, med ett mulet snöslask-väder utanför.








Kommentarer