Jag har myntat ett helt nytt uttryck!

Jag känner mig ovanligt sexpositiv nu då jag lyssnat på Savage Lovecast i dagarna två under mina målningssessioner. Jag håller visserligen inte med Dan Savage om allt, men det är intressant att lyssna på så väldigt varierande frågor om sex och relationer och konstellationer och kink och intimitet.

Jag påbörjade den större av dessa tavlor för några dagar sedan. Hon har nog inte ett namn ännu. Men det känns som den bästa tavlan jag någonsin målat. Något jag känner för de flesta tavlor strax efter att de är klara :P


Den andra tavlan skulle bli en "snäll" tavla av en kvinna och en blomäng. Något som går att sälja.

Men istället kom detta ut. Och då blev det dags att mynta ett nytt sexuttryck; Flowerfielding!


Det finns nog ingen bra översättning till svenska. Men hursomhelst; oralsex, eller annan form av sex, på en härlig blomsteräng behövde ett eget uttryck. Tydligen.



Inget jag direkt idgat mig åt. Jag som är så rädd för fästingar och diverse andra kryp. Men den finska sommaren är ju kort och intensiv - så kanske man borde ta för sig!?


Kommentarer