Hundra

Bloggen påstår att detta är mitt hundrade inlägg. Jag förstår inte hur det är möjligt. Går tiden faktiskt så snabbt då man bloggar?

Jag vill i alla fall tacka alla som följt mig hittills, och jag hoppas ni delar med er av bloggen åt alla som intresserar sig för intryck och uttryck, kropp och själ, konst och liv och kärlek och natur och allt däremellan.

Jag firar med att dela med mig av en tavla jag målade igår. Jag kallar den "Oktober", det är akryl på duk, 40x90cm. Och den blev såld innan jag ens hunnit dra dit min signatur!

Den kommer att bo i Svealand hos min kusin. Och tacksam är jag!

Det rör mig i hjärtat varje gång någon säger "Den där ska jag ha!" om en tavla. Eller gråter då de läser mina texter. Eller önskar att en låt jag skrivit ska spelas på deras framtida bröllop. Jag älskar att det jag gör berör er.

Så tack, och åter tack.




Kommentarer

  1. Den är verkligen fin! Hade själv ropat till om det inte varit för den fantastiska ekonomiska situationen man befinner sig i som heltidsstuderande trebarnsmamma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan ju sätta in en beställning på något liknande då det känns rätt :) Relativ betalningstid för kusiner ;)

      Radera

Skicka en kommentar