Prints på kommande!


Att leva på konsten är ju nästan omöjligt, speciellt nu i vårt ekonomiska klimat. Det är inte så att jag känner att folk inte uppskattar konst och kultur - det verkar ju nog nästan alla göra - det finns helt enkelt inte oändligt med pengar och tid att sätta på sånt.

Därför bestämde jag mig för att beställa prints av några utvalda målningar och foton. Det blir planscher och konstkort (som man kan använda som vykort, eller rama in). Många har frågat efter kort eller prints på tavlor de tyvärr inte har råd med i original - och här kommer resultatet av de efterfrågningarna.

Mina tavlor är inte dyra - inte om man räknar timpeng - eller om man jämför med mer kända konstnärer. Men jag förstår att det är en stor investering. Inte har heller jag råd att köpa tavlor av konstnärskollegor, även om jag så önskat.

Men planscher är fina att rama in, eller hänga upp som sådana. Och kort är alltid den enklaste av lösningar om man vill ha konst - åt sig själv eller som gåva - men plånboken skramlar i det närmaste tom.

Jag hör av mig här då allt är uppe på webshopen och om ni har önskemål på någon av mina bilder ni gärna vill ha som tryck - hör av er! :) Kärlek!


Kommentarer