Loppisrace i Jeussen om en vecka!

Solen värmer gott här i stugan idag. Jag rensar, städar och ställer inför loppis- och marknadsrace i Jeussen nästan lördag. Ni är alla hjärtligt välkomna att komma och bekanta er med diverse loppisprylar men också Soulmama Arts alla konstverk. Det mesta är redigt rabatterat för det här evenemanget!

Så boka in lördagen 13.5, kl. 10-16. Då kan man åka runt här i Jeussen och besöka gårdar som medverkar. Mycket intressant och trevligt tror jag man kan hitta här. Jag hoppas själv hinna runt lite också.

Här nedan följer lite av de loppisprylar jag kommer att ha till salu. Bland annat ett par Rörstrand-serviser och annat retroporslin. Det kommer också att finnas en hel hop med kläder och skor, samt en 80 centimeters retrosäng som jag nu med gråten i halsgropen tänker försöka få bort. Jag behöver inte ytterligare en gästsäng, och vill ha lite andrum i vardagsrummet. Men jag hoppas någon kan ta hand om den framöver.

Mina större konstverk kommer att stanna inomhus men man får givetvis fråga efter en titt ifall man är intresserad. Mindre tavlor, kort, smycken etc ska jag ha på utsidan. Vi hoppas på gott väder!

Välkomna till Jeussvägen 696 nästa lördag! Och bara för att det är så vackert så kommer här några bilder av min vackra krukros och en frukost :)

 




Kommentarer