30!

Igår fyllde jag trettio år. Jag tackar härmed för alla gratulationer! :)

Jag ser framemot lördagen då jag firar med mina vänner men gårdagen blev verkligen fin. Jag måste erkänna att jag inte sett framemot gårdagen. Visst, jag hade bjudit mammor, mommo och fammo&faffa på kaffe - och det blev jättetrevligt! Men faktum var att resten av dagen såg rätt tom ut, och jag var rädd att den skulle bli väldigt ensam och ledsam.

Vilken tur att ingenting blev som jag trott! Min högsta önskan var en fin blombukett och sällskap av en högt älskad människa - och den gick i uppfyllelse! Så min trettioårsdag blev trots allt fylld av kärlek - något jag är oändligt tacksam för.

Den enda besvikelsen var densamma som varje födelsedag, då jag tror att mannen som fadrat mig ska höra av sig. Så gick det inte den här gången heller. Men det må så vara - jag fick ju en fin dag i alla fall.

Kommentarer