Att komma ut...

...ur det andliga skåpet.



Ja, det känns nog verkligen så. Som att jag plötsligt tagit ett jättekliv jag aldrig kunnat planera in. Kanske har mina hormonstörningar och min trötthet bidragit till att jag varit andligt avvaktande en längre tid. Eller det är definitivt så. Jag har inte velat "öppna upp" för mycket, då jag själv varit förvirrad och trött.

Men nu har det hänt - och det ger mig mycket mer än jag väntat mig. Det är något jag kan separera från mitt eget mående, och min gåva pockar på som aldrig förr.

Alla är vi mediala. Alla kan få information från universum på olika sätt. Prata med andar och änglar och hela köret. Men för vissa verkar det vara mer oförnekbart, och kanske nödvändigt.

Så blev det för mig nu. Jag vill skriva, måla och fota som huvudsyssla. Jag är konstnär och författare på så många plan. Men jag har en andlig gåva som jag vill förvalta väl. Ja, det är väl så att jag delvis gärna skulle arbeta också som medium och terapeut. Och det är det skåpet jag nu kommer ut ur.

Igårkväll satte jag upp en liten notis på Facebook om att jag gärna vill ha provkaniner för läsning och healing, och att jag erbjuder dessa tjänster gratis en tid framöver för att bättre hitta mina starka sidor.

Då jag vaknade imorse hade jag en hel drös med mejl av intresserade framtida klienter. Vilken ära!

Naturligtvis är tröskeln låg då det är gratis - men jag tackar ändå för förtroendet!
Tyvärr blir en hel del på distans, men jag hoppas också få öva lite mer ansikte mot ansikte närmaste tiden för att just hitta min väg, sättet jag "ser" på, och lära mig tolka budskapen ännu bättre.

Nu kan jag nog inte ta emot så många fler "gratis"-klienter, för det blev redan en hel del att beta av. Men om någon är intresserad av mina tjänster kan man alltid mejla mig och så ser vi; alexandra.soulmama@gmail.com.

Och det gäller alltså läsning av olika slag; runor, kort och så att jag "känner in" information, och eventuellt också får kontakt med andar och/eller änglar.
Healing gäller både kristall- och beröringsterapi, men också "vanlig" energihealing.

Den andliga garderobsdörren slår igen bakom mig - här är jag! :)

Kommentarer